![]() |
Forside | AktueltHjertestarter![]() | Vedtægter og ordensregler | Historie | Billeder | Kontaktkontakt@strandbjerggaardens-gf.dk |
kontingent/bidrag for 2021, betales inden 30 september 2021
Årskontingent til GF 750 kr. Årligt bidrag til vejlaug 150 kr. Bidrag til drænkonto 500 kr.
Til opkrævning i alt 1.400 kr.
Kontonummer 0516 0000136429 (Sparekassen Sjælland)
med oplysning om sommerhusets adresse.
Konstituering af bestyrelsen 12. september 2020.
Formand: Torben Kjærgaard, Diget 1, tlf. 51294406, torben.louis@gmail.
Næstformand: Anette Mathiesen, Brinken 10 / Kasserer: Jørg Gøttler, Brinken 8 / Sekretær: Annette Holck, Toppen 8 / Medlem: Dorthe Axelsen, Toppen 1
1. Suppleant: Jan Dyrby, Diget 2, / 2. Suppleant: Bjørn Mathiesen, Brinken 10.
Suppleanterne varetager opgaver og deltager i bestyrelsesmøder, men uden stemmeret.
INDKALDELSE TIL
ARBEJDSDAG I STRANDBJERGGÅRDSVEJENS GF
LØRDAG DEN 5. SEPTEMBER 2020 KL. 9:30-13:00
VI MØDES PÅ STRANDAREALET!
Arbejdsdagen bliver lidt speciel denne gang på grund af corona-situationen.
Vi
har således set os nødsaget til at sløjfe både den traditionelle
morgenkaffe/-brød og den hyggelige komsammen og fællesspisning om
aftenen, desværre.
Derudover er det naturligvis vigtigt, at vi
løser dagens opgaver under hensyntagen til gældende regler og
anbefalinger i relation til coronasmitte; holde god fysisk afstand
til hinanden, bruge handsker og håndsprit, evt. mundbind mv. Alle
medbringer og bruger egne redskaber.
Der vil være øl og kildevand til at slukke tørsten undervejs.
Man er selvfølgelig velkommen til at medbringe egne forsyninger, fx kaffe og kaffekrus.
PLAN FOR ARBEJDSDAGEN
Kl. 09:30 – Vi gennemgår opgaverne.
Vi glæder os til en, som altid, rigtig hyggelig og produktiv arbejdsdag med den sædvanlige store opbakning.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
OBS! Mødet afvikles under hensyn
til gældende corona-anbefalinger. Medbring venligst
egen stol.
Dagsorden ifølge vedtægterne:
1.
1. Valg af dirigent
2.
2. Formandens beretning
3.
3.
Fremlæggelse og godkendelse af regnskab for 2019
4.
4. Vejlaug
5.
5. Valg af:
a. Bestyrelse:
Annette Holck, pt. sekretær
(på valg, genopstiller) Søren Birk Pedersen (på valg, genopstiller ikke) Anette Mathiesen, pt. formand (ikke
på valg)
Jørg Gøttler, pt. kasserer (ikke på valg) Torben Kjærgaard (ikke på valg)
b.
To bestyrelsessuppleanter (altid på valg): Bjørn Mathiesen
(genopstiller)
c.
To revisorer:
Finn Zachariassen (nuværende) Søren Petersen (nuværende)
d.
Revisorsuppleant:
Lisbeth Nielsen
(nuværende)
e. Drænudvalg. Udvalget består
af 3-5 personer, heraf mindst
1 fra bestyrelsen.
6.
Indkomne forslag:
FORSLAG_1: Vedtægtsændring - flytning af paragraf 5. Forslagsstiller: Bestyrelsen
FORSLAG_2: Bidrag til drænkonto til drænopgaver. Forslagsstiller: Bestyrelsen
Drænrapport af uvildig rådgiver: Erling Keinicke HansenFORSLAG_3: To konkrete
drænprojekter til drænforbedring. Forslagsstiller: Bestyrelsen
FORSLAG_4: Et konkret
drænprojekt til drænforbedring i Dalen. Forslagsstiller: Bestyrelsen
FORSLAG_6: Drænløsning. (Bilag
side 10-11). Forslagsstiller: Klaus Kjærulff
FORSLAG_7: Flytning af badebro. Forslagsstiller: Søren Birk Pedersen
7. Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2020, herunder fastlæggelse af kontingent.
8. Eventuelt
8.
Med venlig
hilsen Bestyrelsen
D Dagsorden ifølge vedtægterne:
1. 1. Valg af dirigent
2. 2. Formandens beretning
3. 3. Fremlæggelse af regnskab for 2018 (se bilag)
4. 4. Vejlaug Generalforsamling 2019, regnskab 2018, budget 2019.
5. 5. Valg
a. Formand, Søren Birk Pedersen (er ikke på valg)
Sekretær, Annette Holck (er ikke på valg)
Næstformand, Vejlaugsrepræsentant, Anette Mathiesen (på valg, genopstiller)
Kasserer, Jørg Gøttler (på valg, genopstiller)
Morten Rønager (på valg, genopstiller) b.
b. Valg af to bestyrelsessuppleanter (altid på valg):
Torben Kjærgaard (genopstiller) Claus-Erik Nielsen (genopstiller ikke)
c Nuværende revisorer: Finn Zachariassen. Søren Petersen.
d. Nuværende revisorsuppleant: Lisbeth Nielsen.
6.
6. Indkomne forslag (Forslagene er vedhæftet som pdf-filer. Forslag 3 og 4 i samme pdf)
FORSLAG_1 vedrørende vedtægtsændring om valg af drænudvalg. Forslagsstiller: Bestyrelsen
FORSLAG_2 vedrørende ansamling af vand på strandengen. Forslagsstiller: Søren Ingemann Larsen
FORSLAG_4 vedrørende maskinstøj og græsslåning. Forslagsstillere: Marianne Knudsen og Dorthe Axelsen
FORSLAG_5 vedrørende bredbåndsforbindels. Forslagsstillere: Palle og Agnete Rugholm Nielsen
7.
7. Budget for 2019 og fastlæggelse af kontingent for 2019
8. 8. Eventuelt.
M vh Bestyrelsen
P PS. Deltagere bedes selv medbringe en stol.
BI LAG: Regnskab/budget + forslag 1, forslag 2, forslag 3+4 og forslag
Formandsberetning 2017 - 2018.
søndag den 3. juni 2018 kl. 11:00 ovenfor stranden
Dagsorden ifølge vedtægterne:
Vi har haft en ny
besigtigelse af vejen med Pankas, som er kommet med et nyt tilbud på reparation
og vedligehold af vejen. Tilbuddet indeholder – ud over det oprindelige
vedligehold af belægningen og reparation af huller – en styrkelse af
nedkørslerne til de private veje, ved at der lægges stabilgrus, og derefter
asfalt på ”trekanten” dannet af de to kørebaner ved opkørslerne op til
overdrevsvejen.
a. Formand, Søren Birk Pedersen, er på valg (ønsker
genvalg)
b. Bestyrelsesmedlemmer:
Vejlaugsrep, Anette Mathiesen, er ikke på
valg
Sekretær, Jørg Gøttler, er ikke på valg
Kasserer, Hanne Heimdal, er på valg (ønsker ikke genvalg)
Næstformand, Morten Rønager, er ikke på valg
c. 1 nuværende bestyrelsessuppleant:
Monika Bellmann (ønsker ikke genvalg)
Annette Holck (ønsker genvalg som bestyrelsesmedlem)
d. Nuværende revisorer:
Finn
Zachariassen.
Søren Petersen.
e. Nuværende revisorsuppleanter:
Mangler
6. Indkomne forslag (hvert forslag er vedhæftet som særskilte
pdf-filer)
2. Andel i midler til udbredelse af bredbånd.
Forslagsstillere: Kitta og Sven Petersen
4. Prøvetagning af vand ved drænudløb.
Forslagsstiller: bestyrelsen
5. Hjertestarter. Forslagsstiller: Bestyrelsen
7. Budget for 2018 og fastlæggelse af kontingent for
2018
Bestyrelsen
Hermed indkaldes til generalforsamling
for Strandbjerggårdens Grundejerforening
søndag den 21. maj 2017 kl. 10:00 ovenfor stranden
Dagsorden ifølge vedtægterne: 1. Valg af dirigent 3. Fremlæggelse af regnskab for 2016 4. Vejlaug 5. Valg: a. Formand, Søren Birk Pedersen, er ikke på valg b. Bestyrelsesmedlemmer: Vejlaugsrep, Anette Mathiesen, er på valg (ønsker genvalg) Sekretær, Jørg Gøttler, er på valg (ønsker genvalg) Kasserer, Hanne Heimdal, er ikke på valg Næstformand, Morten Ronager, er på valg (ønsker genvalg) c. 1 nuværende bestyrelsessuppleant: Monika Bellmann (ønsker genvalg) En suppleant mangler. d. Nuværende revisorer: Finn Zachariassen. Søren Petersen. e. Nuværende revisorsuppleanter: Mangler 6. Indkommende forslag 1. Forslag fra bestyrelsen:/ Ændring af vedtægter (forslag ligger på hjemmesiden) 2. Forslag fra bestyrelsen:/ Strandarealet (forslag ligger på hjemmesiden) 3. Forslag fra bestyrelsen:/ Drøftelse af vejstandarder (oplæg på hjemmesiden) 4. Forslag fra bestyrelsen:/ Privat foretagsomhed? Smidighed versus junk. F.eks. affald stativ på strandarealet. 5. Forslag fra bestyrelsen:/ Facebook som ekstra informationskanal? 6. Forslag fra Drænudvalget (ligger på hjemmesiden) 7. Forslag fra Bent Ravn: Den af Tryg opsatte redningsstation flyttes hen til trappen for at lette betjeningen, hvis vi skulle få brug for det.- gud forbyde det. 7. Budget for 2017 og fastlæggelse af kontingent for 2017 Angående pkt. 6. Eventuelle forslag skal være bestyrelsen i
hænde senest ugedagen før generalforsamlingen. Forslag opsættes i
opslagskassen, samt på hjemmesiden.Mvh Bestyrelsen P.s. Deltagere bedes selv medbringe en stol. Arbejdsdag lørdag 20.maj 2017 kl. 9.30 til kaffe, te og morgenbrød.KL. 10:00, fordeling
af opgaver: Klipning og pasning af fællesarealet – buskryddere, ørnenæb,
save mv. samt afbrænding. Eftersyn af dræn. Vollerup kanal skal renses. Oprydning på strand og fællesareal. Opsætning af telt til lørdag aftens grillfest og GF dagen efter. Fest på fællesarealet i foreningens telt. Alle er velkomne.
Lørdag 20. maj kl. 18.00
Til orientering ..er der natten til Torsdag d.9/2 2017...været indbrud på Floravej 2 !! Har
observeret de omkringliggende huse, på Strandbjerggårdsvej! Der
er intet at bemærke, men opfordrer alle til at tjekke, deres sommerhus
! Floravejs ejere, ER orienteret ! Vh Lars Knudsen Strandbjerggårdsvej 31 Har 9.februar 2017 oprettet en, Facebook side.. Søg : Strandbjerggårds Grundejerforening. Vh Marianne Lønborg Knudsen Strandbjerggårdsvej 31 Kalundborg ![]() Der ligger en stor bunke skærver 6/16 til reparation af vores veje ud for Mosestien 14. Chaufføren har lagt nogle mindre bunker på hjørnet af Strandbjerggårdsvej / Toppen og Strandbjerggårdsvej / Diget. Konstituering af bestyrelsen. 10. juli 2016 Formand: Søren Birk Pedersen Mosestien 11 4400 Kalundborg Prinsessegade 85 1422 kbh.K tlf. 51272803 soerenbirkpedersen@gmail.com Næstformand: Morten Ronager Kasserer: Hanne Heimdal Vejlaug: (Anette Mathiesen) Sekretær: Jørg Gøttler 1. suppleant: Monica Bellmann, og samtidig arbejdende suppleant, dvs. deltager i bestyrelsesmøder , dog uden stemmeret. Referat af Generalforsamlingen 2. juli 2016Revideret budget 2016Formandens beretning til Generalforsamlingen 2. juli 2016Regnskab 2015 Budget 2016![]() ![]() ![]() ![]() Billeder fra arbejdsdagen lørdag den 28. maj 2016. Broopsætning og afbrænding af rynket rose. foto:Hanne Heimdal. Notat efterår 2015 om vores strandareal, udført af Jørgen Stolz.Silva Danica. ![]() ![]() 15-03-2016 Vand, det er som bekendt svært at styre. I år er det tilsyneladende alt det regn, vi har fået i vinter, der er årsag til det store skred i skrænten, der hvor båderampen har været. Tak til dem, der har afmærket hullet. April 2016 Sortanden vandt over Vindmøllerne i Sejerøbugten.Referat af Generalforsamling 2014Regnskab 2013 |
webmaster: soerenbirkpedersen@gmail.com |